Γιατί βλέπω ακόμα TID (κωδικό τερματικού) για το οποίο η epay με έχει ενημερώσει ότι το έχει απενεργοποιήσει;

Η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ ενημερώνεται περιοδικά με τα επικαιροποιημένα δεδομένα των τερματικών από την epay. Η epay προωθεί αρχεία με τα στοιχεία που αφορούν το τερματικό σας καθημερινά στην ΑΑΔΕ. Ωστόσο ενδέχεται να εμφανίζεται χρονική υστέρηση στον συγχρονισμό τους και στην ενημέρωση της σελίδας. Για τον λόγο αυτό συνίσταται να προβείτε σε επανέλεγχο μετά την πάροδο 20 ημερών. Εάν δεν συμφωνείτε με τις πληροφορίες του τερματικού όπως αυτές εμφανίζονται μπορείτε να μην προχωρήσετε σε αποδοχή και να ενημερώσετε την ΑΑΔΕ.