Συχνές Ερωτήσεις
Βρείτε γρήγορα την απάντηση που ψάχνετε στις πιο συχνές ερωτήσεις.
SoftPos
Συναλλαγές - Τιμολόγια
Διασύνδεση POS με τα πρωτόκολλα
Διασύνδεση POS - ERP
Διασύνδεση POS - Ταμειακής
SoftPos
Βεβαιωθείτε ότι η συσκευή σας διαθέτει NFC. Εάν διαθέτει NFC, πρέπει να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία NFC ως εξής: • Πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις > Περισσότερα. • Πατήστε τον διακόπτη του NFC για να τον ενεργοποιήσετε. Η λειτουργία Android Beam θα ενεργοποιηθεί αυτόματα. • Εάν η λειτουργία Android Beam δεν ενεργοποιηθεί αυτόματα, απλά πατήστε την και επιλέξτε “Ναι” για να την ενεργοποιήσετε. Οι δυνατότητες NFC των smartphones λειτουργούν σε συνεργασία με τη λειτουργία Android Beam. Εάν η λειτουργία Android Beam είναι απενεργοποιημένη, μπορεί να περιορίσει την δυνατότητα κοινοποίησης του NFC.
Το NFC βρίσκεται στο πίσω μέρος της συσκευής σας. Το τσιπ της κάρτας πρέπει να τοποθετείται κοντά του ώστε να επιτευχθεί η επαφή NFC – ανέπαφης κάρτας.
Για τυχόν ζητήματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη χρήσης της SoftPOS εφαρμογής, καλείτε στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Επιχειρήσεων στο 210 38 98 954
Για να ελέγξετε τη συμβατότητα του κινητού σας ακολουθείτε την εξής διαδικασία:
- Στη συσκευή Android, ανοίξτε τις Ρυθμίσεις.
- Επιλέξτε Συνδεδεμένες συσκευές.
- Πατήστε τις Προτιμήσεις σύνδεσης.
- Θα πρέπει να δείτε τις επιλογές NFC.
- Εάν η επιλογή είναι εκεί, το τηλέφωνο διαθέτει την λειτουργία.
- Μπορείτε επίσης να ελέγξετε τα χαρακτηριστικά του μοντέλου της συσκευής
Μετά από κάθε επιτυχημένη επεξεργασία συναλλαγής, θα έχετε τη δυνατότητα να στείλετε το αντίστοιχο παραστατικό μέσω email ή SMS, ή να δημιουργήσετε έναν κωδικό QR που μπορεί να σαρώσει ο πελάτης σας με το κινητό του τηλέφωνο
Με την ολοκλήρωση της αίτησης για SoftPOS θα λάβετε ένα Welcome Letter με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (ή με email το username της υπηρεσίας είναι το email που θα δηλώσετε το αντίστοιχο MID. Tο password καθορίζεται από εσάς (τον ίδιο τον έμπορο) μετά τη λήψη του email καλωσορίσματος “Καλώς ήρθατε στην epay” για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας
Το Softpos υποστηρίζει:
✓ Πληρωμές μέσω κινητούΑνέπαφες συναλλαγές μέσω NFC & ψηφιακό πορτοφόλι
✓ Aκύρωση πληρωμής
✓ Φιλοδώρημα
Ναι, για να επεξεργαστείτε συναλλαγές με την epay SoftPOS εφαρμογή, θα χρειαστείτε σύνδεση στο Internet μέσω Wi-Fi ή κάλυψης δεδομένων κινητής τηλεφωνίας (ελάχιστη ταχύτητα 3G)
Συναλλαγές - Τιμολόγια
Τo νέο έντυπο, σας παρέχει αναλυτική αναφορά των συναλλαγών που έχουν διενεργηθεί από το τερματικό σας και σας δίνει τη δυνατότητα απεικόνισης των χρεοπιστώσεων σε τιμολόγιο με σύνοψη των ποσών απλουστεύοντας την λογιστική συμφωνία σας με την πλατφόρμα της ΑΑΔΕ:
Mπορείτε να εξάγετε τα παραστατικά που επιθυμείτε μέσω της εφαρμογής WINBANK της Τράπεζας Πειραιώς ακολουθώντας τα βήματα:
Άλλα προϊόντα > Συναλλαγές Καρτών μέσω epay POS > (Πρόκειται να μεταφερθείτε σε περιβάλλον της epay)
Συνέχεια > Ενημερωτική Κατάσταση Αποδοχής Συναλλαγών
Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνείτε με το τμήμα Υποστήριξης Συμβεβλημένων Επιχειρήσεων
(210 38 98 954), αρμόδιο να σας παρέχει πληροφορίες, υποστήριξη και καθοδήγηση όπου απαιτείται.
Διασύνδεση POS με τα πρωτόκολλα
Η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ ενημερώνεται περιοδικά με τα επικαιροποιημένα δεδομένα των τερματικών από την epay. Η epay προωθεί αρχεία με τα στοιχεία που αφορούν το τερματικό σας καθημερινά στην ΑΑΔΕ. Ωστόσο ενδέχεται να εμφανίζεται χρονική υστέρηση στον συγχρονισμό τους και στην ενημέρωση της σελίδας. Για τον λόγο αυτό συνίσταται να προβείτε σε επανέλεγχο μετά την πάροδο 20 ημερών. Εάν δεν συμφωνείτε με τις πληροφορίες του τερματικού όπως αυτές εμφανίζονται μπορείτε να μην προχωρήσετε σε αποδοχή και να ενημερώσετε την ΑΑΔΕ.
Πιθανώς κάποιοι κωδικοί τερματικών σας να είναι απενεργοποιημένοι. Παρακαλούμε καλέστε το τηλεφωνικό κέντρο της epay, στο 210 38 98 954
Η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ ενημερώνεται περιοδικά με τα επικαιροποιημένα δεδομένα των τερματικών από την epay. Η epay προωθεί αρχεία με τα στοιχεία που αφορούν το τερματικό σας καθημερινά στην ΑΑΔΕ. Ωστόσο ενδέχεται να εμφανίζεται χρονική υστέρηση στον συγχρονισμό τους και στην ενημέρωση της σελίδας. Για τον λόγο αυτό συνίσταται να προβείτε σε επανέλεγχο μετά την πάροδο 20 ημερών. Εάν δεν συμφωνείτε με τις πληροφορίες του τερματικού όπως αυτές εμφανίζονται, μπορείτε να μην προχωρήσετε σε αποδοχή και να ενημερώσετε την ΑΑΔΕ.
Έρχεστε σε συνεννόηση με τον προμηθευτή της Ταμειακής Συσκευής-ΦΗΜ (1098) ή τον προμηθευτή του λογισμικού ERP (1155) που χρησιμοποιείτε και κανονίζετε να σας επισκεφθεί προκειμένου να γίνει η διασύνδεση. Η ευθύνη για τη τεχνική ρύθμιση ανήκει στον (πιστοποιημένο) τεχνικό της Ταμειακής Μηχανής/ERP.
Για την διασύνδεση του soft pos με την ταμειακή μηχανή σας θα πρέπει να κατεβάσετε στο κινητό σας την εφαρμογή epay softPOS Connector από το google play store.
Σας ενημερώνουμε ότι η εφαρμογή epay softPOS Connector της epay είναι διαθέσιμη προκειμένου να την κάνετε download στο κινητό σας.
Για τη διασύνδεση ο τεχνικός μπορεί να ακολουθήσει τις οδηγίες που υπάρχουν στο link https://www.epayworldwide.gr/en/resources/
Εάν έχετε λάβει μήνυμα από την ΑΑΔΕ για τη διασύνδεση του ERP με τα POS, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τεχνικό της του ERP και κανονίζετε να σας επισκεφθεί προκειμένου να γίνει η διασύνδεση. Η ευθύνη για τη τεχνική ρύθμιση ανήκει στον (πιστοποιημένο) τεχνικό του ERP. Οι ημερομηνίες και τρόπος διασύνδεσης έχουν ανακοινωθεί από την ΑΑΔΕ
Oι κωδικοί ΤΙD που υποστηρίζουν λύσεις e-commerce POS εμφανίζονται στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ αλλά δεν απαιτείται επί της παρούσης κάποια ενέργεια από την πλευρά σας για αναβάθμιση ή διασύνδεση.
Από την πλευρά σας δεν θα χρειαστεί να προβείτε σε κάποια ενέργεια παρά μόνο να επιβεβαιώσετε στην ΑΑΔΕ με την αποδοχή σας, ότι τα στοιχεία που εμφανίζονται είναι σωστά. Εάν δεν συμφωνείτε με τα στοιχεία που εμφανίζονται θα πρέπει να μην προβείτε στην αποδοχή τους, και να επικοινωνήσετε με την ΑΑΔΕ μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) στο τηλέφωνο: 213 16 21 000 ή μέσω αποστολής ερωτήματος από τον προσωπικό σας λογαριασμό myAADE (με κωδικούς TAXISnet) πατώντας εδώ, κι επιλέγοντας την κατηγορία “Μητρώο – Διασύνδεση Μέσων Πληρωμών (EFT/POS)”. Εναλλακτικά παρακαλούμε καλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο της epay 210 38 38 954.
Από την πλευρά σας δεν θα χρειαστεί να προβείτε σε κάποια ενέργεια παρά μόνο να επιβεβαιώσετε στην ΑΑΔΕ με την αποδοχή σας, ότι τα στοιχεία που εμφανίζονται είναι σωστά. Εάν δεν συμφωνείτε με τα στοιχεία που εμφανίζονται θα πρέπει να μην προβείτε στην αποδοχή τους, και να επικοινωνήσετε με την ΑΑΔΕ μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) στο τηλέφωνο: 213 16 21 000 ή μέσω αποστολής ερωτήματος από τον προσωπικό σας λογαριασμό myAADE (με κωδικούς TAXISnet) πατώντας εδώ, κι επιλέγοντας την κατηγορία “Μητρώο – Διασύνδεση Μέσων Πληρωμών (EFT/POS)”. Εναλλακτικά παρακαλούμε καλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο της epay 210 38 38 954.
Η epay προωθεί αρχεία με τα στοιχεία που αφορούν το τερματικό σας σε καθημερινή βάση στην ΑΑΔΕ. Ωστόσο ενδέχεται να εμφανίζεται χρονική υστέρηση στον συγχρονισμό τους και στην ενημέρωση της σελίδας. Για τον λόγο αυτό συνίσταται να προβείτε σε επανέλεγχο μετά την πάροδο 20 ημερών. Εάν δεν συμφωνείτε με τις πληροφορίες του τερματικού όπως αυτές εμφανίζονται μπορείτε να μην προχωρήσετε σε αποδοχή και να ενημερώσετε την ΑΑΔΕ.
Για να επιβεβαιώσετε το TID στο SoftPOS, επιλέξτε το εικονίδιο Ρυθμίσεις στο application του κινητού σας τηλεφώνου. Για τις λύσεις eCommerce έχετε τη δυνατότητα να επιβεβαιώσετε τον κωδικό TID μέσω του admin tool. Επιπρόσθετα για ΟΛΟΥΣ τους τύπους των τερματικών της epay μπορείτε να βρείτε το TID, στο τιμολόγιο, ή στο περιβάλλον της Winbank μέσω του προσωπικού ή του εταιρικού σας προφίλ ανάλογα με τη νομική σύσταση της επιχείρησή σας.
Το τερματικό POS της επιχείρησής σας υποστηρίζει ένα κωδικό TID της epay για το οποίο η epay έχει ήδη ενημερώσει την πλατφόρμα της ΑΑΔΕ. Ωστόσο, το τερματικό POS υποστηρίζεται και από έτερο κωδικόTID που δηλώνεται από την Cardlink ή την EDPS. Για τον λόγο αυτό θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Cardlink στο 210 63 03 000 ή την EDPS στο 210 89 93 66.
Εάν έχετε επιστρέψει την τερματική συσκευή POS και ο κωδικός τερματικού ΤΙD εμφανίζεται ενεργός στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ πιθανά οφείλεται σε καθυστέρηση ενημέρωσης της πλατφόρμας. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, εάν έχετε επιστρέψει τη συσκευή παρακαλούμε καλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο της epay 210 38 98 954 για να το δηλώσετε προκειμένου να γίνει η σχετική διερεύνηση και τακτοποίηση της εκκρεμότητας. Στην περίπτωση που δεν έχετε επιστρέψει το τερματικό σας παρακαλούμε απευθυνθείτε το συντομότερο δυνατό στο κατάστημα συνεργασίας σας με την Τράπεζα Πειραιώς.
Διασύνδεση POS - ERP
Αν διαθέτετε ERP και είστε συνδεδεμένος στο myData μέσω παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης, τότε βάσει των αποφάσεων Α.1155/2023 και Α.1035/2024, υποχρεούστε σε διασύνδεση ERP/POS σύμφωνα με τα παρακάτω:
• Μέχρι 31/10/2024 εφόσον έχετε διασύνδεση του ERP με το epay POS μέσω DLL ή Cloud ECR
• Μέχρι 30/9/2024 εφόσον δεν έχετε διασυνδεδεμένο το ERP με το epay POS
Αν διαθέτετε ERP και είστε συνδεδεμένος στο myData μέσω φορολογικού μηχανισμού ΑΔΗΜΕ ή ΕΑΦΔΣΣ, τότε βάσει των αποφάσεων Α.1155/2023 και Α.1074/2024 παρέχεται η επιλογή διασύνδεσης ERP/POS ή ΑΔΗΜΕ-ΦΗΜΑΣ/POS σύμφωνα με τα παρακάτω:
• Μέχρι 31/10/2024 εφόσον έχετε διασύνδεση του ERP με το epay POS μέσω DLL ή Cloud ECR
• Μέχρι 30/9/2024 εφόσον δεν έχετε διασυνδεδεμένο το ERP με το epay POS
Για την ισχύ της παράτασης μέχρι 31/10/2024, η epay έχει δηλώσει τα source TIDs των τερματικών σας με σήμανση ‘2’ ως «διασυνδεδεμένη λειτουργία εκτός Α.1098/2022 & Α.1155/2023» αντί για ‘0’ ως «μη αναβαθμισμένα» που φαίνονταν μέχρι τώρα στο μητρώο της ΑΑΔΕ. Αυτό μπορείτε να το επιβεβαιώσετε ως επιχείρηση μετά από τον σχετικό έλεγχο στο profile σας στο myAADE.
Η συμμόρφωση με την Α.1155/2023 από πλευράς ERP προϋποθέτει τη συμπληρωματική διασύνδεση του ERP σας, με τον πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης ή τον φορολογικό μηχανισμό σας για τη λήψη του provider’s signature ή token αντίστοιχα
Για την περίπτωση πληρωμής με κάρτα κατά την παράδοση (κι όχι στο ταμείο) απαιτείται υλοποίηση από πλευράς ERP για τις προ-φορτωμένες συναλλαγές.
Μόλις ολοκληρωθεί η αναβάθμιση των τερματικών σας στην παραγωγή με το νέο μας λογισμικό η σήμανση τους θα γίνει ‘1300’ ως «αναβαθμισμένα να υποστηρίζουν Α.1098/2022 & Α.1155/2023»
Για τις ημερομηνίες υποχρεωτικής αντικατάστασης ΕΑΦΔΣΣ επικοινωνήστε με το λογιστή σας ή την ΑΑΔΕ”
Για την περίπτωση πληρωμής με κάρτα κατά την παράδοση (κι όχι στο ταμείο) απαιτείται υλοποίηση από πλευράς ERP για τις προ-φορτωμένες συναλλαγές. Μόλις ολοκληρωθεί η αναβάθμιση των τερματικών σας στην παραγωγή με το νέο μας λογισμικό η σήμανση τους θα γίνει ‘1300’ ως «αναβαθμισμένα να υποστηρίζουν Α.1098/2022 & Α.1155/2023» Για τις ημερομηνίες υποχρεωτικής αντικατάστασης ΕΑΦΔΣΣ επικοινωνήστε με το λογιστή σας ή την ΑΑΔΕ”Διασύνδεση POS - Ταμειακής
Όλα τα τερματικά αποδοχής καρτών (EFT/POS) της epay, είναι πλήρως συμβατά με τις απαιτήσεις της φορολογικής διοίκησης βάσει της απόφασης Α.1098/2022 της ΑΑΔΕ
- Κλείστε το πακέτο στο τερματικό POS σας
- Προχωρήστε σε επικαιροποίηση (refresh) της έκδοσης εφαρμογής, σύμφωνα με τις οδηγίες ανά τύπο τερματικού
- Ακολουθήστε τις αναλυτικές οδηγίες αναβάθμισης, ανά τύπο POS, που έχουν αναρτηθεί στο site της ΑΑΔΕ.
Φόρμα Επικοινωνίας
Παρακαλώ επιλέξτε το λόγο επικοινωνίας
Φόρμα Επικοινωνίας
Παρακαλώ επιλέξτε το λόγο επικοινωνίας