Το τερματικό POS, που εμφανίζεται στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ δεν υπάρχει στο φυσικό χώρο της επιχείρησης μου. Είναι εφικτό να απενεργοποιηθεί και να μην εμφανίζεται ως ενεργό στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ;

Εάν έχετε επιστρέψει την τερματική συσκευή POS και ο κωδικός τερματικού ΤΙD εμφανίζεται ενεργός στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ πιθανά οφείλεται σε καθυστέρηση ενημέρωσης της πλατφόρμας. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, εάν έχετε επιστρέψει τη συσκευή παρακαλούμε καλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο της epay 210 38 98 954 για να το δηλώσετε προκειμένου να γίνει η σχετική διερεύνηση και τακτοποίηση της εκκρεμότητας. Στην περίπτωση που δεν έχετε επιστρέψει το τερματικό σας παρακαλούμε απευθυνθείτε το συντομότερο δυνατό στο κατάστημα συνεργασίας σας με την Τράπεζα Πειραιώς.