Πολιτική Παραπόνων

Πολιτική Παραπόνων

Πολιτική Παραπόνων

  1. Το παρόν αποτελεί περίληψη της διαδικασίας υποβολής παραπόνων για την Euronet Merchant Services Ίδρυμα Πληρωμών Μονοπρόσωπη ΑΕ (ή «Επιχείρηση», «εμείς», «εμάς»).
  2. Στόχος μας είναι να επιτύχουμε τα υψηλότερα δυνατά πρότυπα στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Εάν έχετε λόγο να παραπονεθείτε για την Επιχείρηση ή τις υπηρεσίες που παρέχουμε, συμπεριλαμβανομένων περιστατικών ασφάλειας ή απορρήτου, σας ενθαρρύνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα.

Σας ενθαρρύνουμε να υποβάλετε το παράπονο εγγράφως είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση: complaints@epayworldwide.gr, είτε στην φόρμα επικοινωνίας για την υποβολή παραπόνου στο: https://epayworldwide.gr/contact/, είτε στην ταχυδρομική διεύθυνση: Euronet Merchant Services Ίδρυμα Πληρωμών Μονοπρόσωπη ΑΕ Σαχτούρη 1 & Λεωφόρος Ποσειδώνος, 176 74 Καλλιθέα, Ελλάδα. Σε περίπτωση που χρειάζεστε οποιουδήποτε είδους καθοδήγηση σε σχέση με την έγγραφη υποβολή παραπόνου , μπορείτε να λάβετε καθοδήγηση σχετικά με τη διαδικασία στην τηλεφωνική γραμμή 0030 210 38 98 954 954 (24/7). Χρεώσεις κλήσης: βασική χρέωση.

  1. Μόλις λάβουμε το παράπονό σας, θα σας ενημερώσουμε και θα επιβεβαιώσουμε την παραλαβή του, θα σας δώσουμε λεπτομέρειες σχετικά με τις διαδικασίες χειρισμού των παραπόνων μας και θα επιβεβαιώσουμε τον ρόλο του μέλους του προσωπικού που θα διερευνήσει το παράπονό σας. Κατά τη διάρκεια της διερεύνησης θα σας ενημερώσουμε εάν είναι πιθανό να υπάρξει καθυστέρηση στην επίλυση του παραπόνου σας ή εάν χρειαζόμαστε περισσότερες πληροφορίες από εσάς.
  2. Θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να απαντήσουμε, εγγράφως ή, εάν συμφωνηθεί μεταξύ μας , με άλλο σταθερό μέσο, στο παράπονό σας εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και το αργότερο εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του παραπόνου . Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, εάν η απάντηση δεν μπορεί να δοθεί εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών, για λόγους που είναι εκτός της σφαίρας ελέγχου της Επιχείρησης, θα σας αποστείλουμε μια απάντηση αναμονής, αναφέροντας σαφώς τους λόγους της καθυστέρησης της απάντησης και προσδιορίζοντας την προθεσμία εντός της οποίας θα λάβετε την τελική απάντηση, σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός τριάντα πέντε (35) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του παραπόνου.
  3. Εάν δεν έχουμε καταφέρει να καταλήξουμε σε συμφωνία για μια αποδεκτή λύση, τότε έχετε τη δυνατότητα να παραπέμψετε το θέμα, ανάλογα με τη φύση του, είτε:
  • στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης στην ακόλουθη διεύθυνση:

Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου

Οικονομίας και Ανάπτυξης

Πλατεία Κάνιγγος, ΤΚ 101 81 Αθήνα

Γραμμή επικοινωνίας: 1520

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: 1520@mindev.gov.gr

Ιστοσελίδα: https://kataggelies.mindev.gov.gr/

  • ή στην Τράπεζα της Ελλάδος στην ακόλουθη διεύθυνση:

Τράπεζα της Ελλάδος

Ελ. Βενιζέλου 21, ΤΚ 102 50 Αθήνα

Τηλ: +30 210 320 1111

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: complaints@bankofgreece.gr

Ιστοσελίδα: https://www.bankofgreece.gr/

  1. Λαμβάνοντας υπόψη το πεδίο εφαρμογής των υπηρεσιών που παρέχει η Επιχείρηση (άρθρο 4, παρ. 3, περίπτωση ε του ν. 4537/2018) και το πεδίο εφαρμογής της άδειάς της που έχει εκδοθεί από την Τράπεζα της Ελλάδος με αριθμό 414/18.02.2022 (ΦΕΚ 747/18.02.2022), η Επιχείρηση αναμένεται να δέχεται παράπονα σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες από χρήστες υπηρεσιών πληρωμών με την ιδιότητά τους ως δικαιούχοι χρηματικών ποσών τα οποία αποτελούν αντικείμενο της πράξης πληρωμής ή/και τρίτους που σχετίζονται με τους δικαιούχους (π.χ. εμπορικές ενώσεις). Ο ανωτέρω περιορισμός δεν ισχύει για τις καταγγελίες που σχετίζονται με περιστατικά ασφάλειας. Παρά τα ανωτέρω, η Επιχείρηση δεν μπορεί να περιορίσει το δικαίωμα του πληρωτή, του καταναλωτή ή οποιουδήποτε άλλου προσώπου ή οντότητας να υποβάλει καταγγελία σε περίπτωση που θεωρεί ότι δικαιούται να εξετάσει την καταγγελία του η Επιχείρηση. Η Επιχείρηση αναγνωρίζει ότι κατά την παραλαβή οποιασδήποτε καταγγελίας, ανεξάρτητα από τον αποστολέα της, η εν λόγω καταγγελία θα αντιμετωπιστεί με απόλυτη προσοχή και με γνώμονα το συμφέρον της δίκαιης και αποτελεσματικής επίλυσης κάθε ζητήματος που τίθεται υπόψη της. Εάν είστε καταναλωτής, έχετε πάντα τη δυνατότητα να παραπέμψετε το θέμα στην :

Φορέας

Ιστοσελίδα

Διεύθυνση

Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου

Τηλέφωνο

Ανεξάρτητη Αρχή

Συνήγορος του Καταναλωτή

www.synigoroskatanaloti.gr

Λ. Αλεξάνδρας 144, 11471 Αθήνα

grammateia@synigoroskatanaloti.gr

ή

ηλεκτρονική υποβολή παραπόνου στην κάτωθι φόρμα:

https://www.synigoroskatanaloti.gr/el/ypoboli-anaforas

+30 210 6460862

+30 210 6460814

Επισημαίνεται ότι οι καταγγελίες που παραπέμπονται στον Συνήγορο του Καταναλωτή πρέπει να υποβάλλονται σε αυτόν εντός ενός (1) έτους από τότε που λάβατε γνώση της πράξης ή της παράλειψης που προκάλεσε την καταγγελία.

Επικοινωνία

Αναζητήστε τη λύση
πληρωμών που σας ταιριάζει

Επικοινωνήστε μαζί μας​

Αναζητήστε τη λύση
πληρωμών που σας ταιριάζει